Veel gestelde vragen

Voor werkgevers

Waarom is Talent Uit Noordoost-Brabant ontstaan?

Met Talent Uit Noordoost-Brabant bieden gemeenten en sociale werkbedrijven werkgevers inzicht in hun bestanden van arbeidsfitte werkzoekenden. Zo hopen wij werkgevers die sociaal willen ondernemen te bedienen in hun zoektocht naar personeel.

Ik ben op zoek naar personeel maar heb hier geen geschikt talent kunnen vinden?

Heeft u een vacature en kunt u op deze site geen geschikte kandidaat vinden? In de regio Noordoost-Brabant kunt u via het Werkgeversservicepunt uw vacature aanmelden of met een adviseur of consulent in gesprek om een geschikte kandidaat (of kandidaten) te vinden. Een goede mogelijkheid is vaak het zelf opleiden van kandidaten bij u op de werkvloer. We vertellen u hier graag meer over!

Waar kan ik terecht met vragen over Talent Uit Noordoost-Brabant?

Heeft u vragen? Dan kunt u contact opnemen met onze backoffice via info@talentuitnoordoostbrabant.nl of telefonisch via 06-11422613.

Lever ik als werkgever hiermee een bijdrage aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen?

Absoluut! Steeds meer werkgevers hebben sociale ambitie en maken daar geen geheim meer van. Door de talenten op dit platform een kans te geven bij uw bedrijf, geeft u direct handen en voeten aan uw sociale ambities.

Voor Talenten

Hoe meld ik me aan?

Ben je werkzoekend en woonachtig binnen de arbeidsmarktregio Noordoost-Brabant, ontvang je een uitkering en wil je jezelf ook graag presenteren aan talloze interessante werkgevers? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Je kunt ons bereiken op info@talentuitnoordoostbrabant.nl of even bellen naar 06-114 226 13. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag tussen 09.00 – 17.00.

Zijn er kosten verbonden aan mijn deelname?

Nee. Talent Uit Noordoost-Brabant is een initiatief van de gemeenten en de sociale werkbedrijven. Zij zorgen er gezamenlijk voor dat jouw deelname aan dit platform volledig kosteloos is.

Wat gebeurt er als ik me aanmeld?

Als je je hebt aangemeld en een profiel hebt aangemaakt, dan kun je inloggen op het Talentcenter Noordoost-Brabant. Zo heet de ‘achterkant’ van Talent Uit Noordoost-Brabant. Via dit Talentcenter kun je je eigen profiel aanpassen, je CV uploaden en diverse stappen ondernemen die je helpen bij loopbaanontwikkeling of het vinden van werk.

Als je je hebt aangemeld en je hebt nog geen video, dan zullen wij contact met je opnemen voor het opnemen van een video.

Kan mijn profiel of cv tussentijds aangepast worden op Talent Uit Noordoost-Brabant?

Ja. Als er tussentijds wijzigingen nodig zijn dan kan dat! Je kunt je profiel zelf aanpassen via de achterkant van dit platform: het Talentcenter Noordoost-Brabant.

Wat gebeurt er als een werkgever interesse in mij heeft?

We nemen dan direct contact met je op! Als je interesse hebt in de vacature maken we verder afspraken met jou en de werkgever.

Krijg ik de video of foto zelf ook?

Natuurlijk ontvang je je eigen video en/of foto. Die kun je namelijk heel goed gebruiken als je zelf solliciteert!

Wat moet ik doen als ik (tijdelijk) werk gevonden heb?

Allereerst: van harte! Maar aangezien je dan (tijdelijk) niet beschikbaar bent, meld je ons dat liefst zo snel mogelijk. Dat kan per mail of telefonisch  06- 114 226 13. Wil je je profiel na afloop van je tijdelijke werk weer activeren? Neem ook dan contact met ons op. Wij helpen je graag.

Wat moet ik doen als ik vragen heb?
Talent Uit Noordoost-Brabant is bereikbaar voor jouw vragen!

Maandag t/m donderdag kun je ons telefonisch bereiken tussen 09.00 en 17.00 uur, via 06-114 226 13. Overige dagen en tijdstippen zijn we via de mail te bereiken: info@talentuitnoordoostbrabant.nl.

Wist u dat…

Wij nog meer kandidaten hebben in ons bestand? En u daarom gerust kunt bellen met 06 114 226 13?

Schrijf je in voor de mailing